torstai 15. toukokuuta 2014

New hair

Menin töistä päin kampaajalle Salon Maria- nimiseen liikkeeseen. Tää liike on mulle jo ennestään tuttu, nimittäin ollaan ennenkin laitettu mulle pidennyksiä, kynsiä ja ripsiä! Tänään laitettiin mulle uudet pidennykset, kun hiustenväri kerkesi hetki sitten vaihtua mustasta ruskeaan. Oon kyllä niin helpottunu, että pääsin eroon mustasta. Jotenkin olin niin kyllästyny siihen väriin, kun olen monta vuotta joutunu katsella sen värisiä hiuksia. Mutta nyt vihdoin siihenkin tuli muutos! Halusin kokeilla tälläkertaa vähän jotain erilaista kuin yhtä väriä hiuksiin, joten päätettiin laittaa ihan vain ruskeaa ja liukuvärjättyä (45cm) hiusta päähän! Lopputulokseen olin todella tyytyväinen  

Ja jos jostain syystä liukuväriin kyllästyisin, niin se saadaan helposti värjättyä parturissa ruskeaksi, joten ei hätää! 


♥:lla emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti